sâmbătă, 9 mai 2009

de gura suntem buni

cei mai buni suntem la dat sfaturi. eu cel putin sunt campion pe sate la dat sfaturi. Doamne ce usor e sa dai sfaturi cuiva ca trebuie doar sa dai din gura el sau ea sa puna in practica sfaturile tale. Dar vb aia "practica ne omoara".
Eu din experienta mea cu oamenii am ajuns la o concluzie:oamenii fac ce vor ei nu ce le recomanzi tu. O persoana cand iti cere un safat cu siguranta stie si raspunsul dar nu vrea sa il zica cu voce tare. Asteapta o aprobare din partea cuiva o "stampila" de la o persoana care e de aceeasi parere, sa faca intr-un final exact lucrul pe care il are deja in cap.
si atunci ce-i de facut? Sa muncim cu persoana noastra . Avem tendinta sa incercam sa schimbam oamenii ,in loc sa ne schimbam pe noi incercam sa ii adaptam pe cei din jurul nostru la modul nostru de a fi ca doar noi suntem "perfecti" cei din jur trebuie sa se schimbe. Am o veste: singura persoana pe care o poti schimba esti tu,iar daca nu iti convine...iti dau banii inapoi :P

Un comentariu: